Страница 1 от 1

липса на отговор по официални жалби

МнениеПубликувано на: 29 Апр 2015, 22:58
от strahil
Здравейте,
Подавам сигнали за изграждане на вътрешноквартален паркинг зад блока в който живея, тъй като паркинг няма. Терена зад блока е по ПУП е предвиден за озеленяване, но се използва за паркинг поради липсата на такъв. От 2009-та искам да се заравни терена или да се асфалтира и направи на паркинг. Кмета на Район Сердика пое ангажимент, че това ще се случи за около година и половина, и при първите топли дни ще заравни терена. Две години след това му обещание (пред камерите на Нова ТВ) нищо от двете не е направено.
На всичкото от горе има и служебен абонамент в същия терен предназначен за озеленяване.
Редица пъти не ми е отговаряно на сигналите, като последния път това стори и Омбудсмана.
В последния ми сигнал пуснат до: кмета на Столична Община, кмета на Район Средика и Омбудсмана зададох три конкретни върпоса: Кога ще се изгради паркинга? Редно ли е да не се отговаря на жалби от граждани? Как има служебен абонамент в терен предназначен за озеленяване?
Жалбата ми е подадена на 16.2.2015 и до сега имам отговор единствено от Омбудсмана – в духа, че толкова му били правомощията и можел само да издава препоръки…. Другите не ме отразиха.
Та конкретни питането ми е мога ли да ги съдя за неспазване на определните по закон времена за отговор на официални сигнали от граждани?
В АПК Глава 8 ПРЕДЛОЖЕНИЯ И СИГНАЛИ, Рздел 3 СИГНАЛИ, чл. 121 гласи: Решението по сигнала се взема най-късно в двумесечен срок от постъпването му. Когато особено важни причини налагат, срокът може да бъде продължен от по-горестоящия орган, но с не повече от един месец, за което се уведомява подателят.
Моля за съвет, как точно да процедирам в случая, тъй като не искам да оставя така нещата.
Благодаря предварително,

Страхил